środa, 25 marca 2020

Wracamy czy robimy emeryturę blogową ?

Siema ? Dzień Dobry ? Nie mam pojęcia jak się z Wami przywitać... nie mam pojęcia co napisać.... Nie było mnie tak długo, że nie wiem od czego zacząć ? 
Kłaniam się nisko ! 
Od ostatniego postu minęło 2 lata  i miesiąc ! Wow... nie mam pojęcia czemu przestałam pisać... miałam tyle zaplanowanych postów, niektóre były  w połowie napisane. Ciągle gdzieś w głowie miałam nowe pomysły, zapisywałam je. A potem czarna dziura, wciągnęło mnie... 
Jakoś od połowy lipca 2018 roku do połowy kwietnia 2019 roku, wyprowadziłam się z Szastą do Gliwic. Po prostu postanowiłam z dolnego śląska wyemigrować na śląsk. Spędziłam tam parę ładnych miesięcy, gdzie nauczyłam się wielu rzeczy jak i Szasta ma nowe doświadczenie. Jak długa podróż, nowe miejsce do spania. Nie było nam łatwo na początku ale dałyśmy radę. Od końca kwietnia jestem tutaj u siebie na wsi. I w sumie wszystko wróciło na tor starego życia. Nie żałuje niczego. 
Potem miałam "wakacje" do połowy sierpnia. Napisałam maturę a potem szukałam pracy. Praca przyszła w połowie sierpnia.  Te miesiące wykorzystałam na lenistwie, spacerach, moczeniu podwozia Szasty nad wodą. W sumie to nic nie robiłam...  Wróciłam do systemu spacer, praca, spacer praca, trening, praca, trening, spacer, spacer, spacer... 
Będąc w Gliwicach ćwiczyłam dużo z Szastą. Po powrocie do domu coś tam jeszcze dłubałam. Aktualnie mamy stan spoczynku. Żyjemy sobie spacerami, fotografowaniem. Czasem ale to rzadko w sumie coś robimy. 
Szasta w tym roku kończy 9 lat ! To już tyle ? Nie dowierzam po prostu ile to czasu minęło ! Dopiero co tego dziada przywiozłam do domu ! ^^ Ten czas zleciał tak szybko... Tutaj Szasta stała się seniorem, na blogu cisza od 2 lat. A Szasta jak na prawie 9-latkę, świetnie się trzyma. Mam nadzieje że będzie się tak długo czuła. 
A Iva ? hmm... dalej wybrzydza z jedzeniem, poluje na ptaki przez szybę, śpi z Szastą i zabiera jej miejsce, a Szasta ma dobre serce i nie rozłoży się w kennelu bo przecież kotu może stać się krzywda. Więc w sumie, kot wyszkolił sobie psa. To była kwestia czasu ! :D
Co prawda myślałam żeby wrócić do blogowania. Ale w innej formie, myślałam nad kręceniem vlogów na youtubie. Pomysł gdzieś tam chodzi po głowie. Nie mówię że nie, chciałabym spróbować ale boję się? Może kiedyś się odważę, ale w sumie można pisać i nagrywać. Dość przemyśleń ! 

Co do pisania kolejnych postów, nie wiem ? Chciałabym pisać tak jak kiedyś i publikować posty w piątki po południu. Nie mam pojęcia o czym pisać jeśli z Szastą mamy stan spoczynku i nic w sumie nie robimy. Nie testujemy na razie nic. Po prostu spokojnie żyjemy. A może to czas przejścia na emeryturę blogową ? Hmm... ledwo po około 5 latach blogowania ? 
Nie liczę na duży odzew od Was. W końcu minęło tyle czasu od ostatniego postu. Trzymajcie się cieplutko ! Mam nadzieje że u Was wszystko po staremu ! 

3 komentarze:

  1. Spokojnie, nie martw się - ja też miałam długą przerwę w blogowaniu! Doskonale Cię rozumiem, ale najważniejsze, że wróciłaś! <3
    Pomysł z kręceniem vlogów na youtube jest super, jestem za! Jeśli zaczniesz to bądź pewna, że już masz jednego widza :D
    Mam nadzieję, że jednak będziesz publikować posty regularnie tak jak kiedyś, nawet nie myśl o blogowej emeryturze :D Mam ten sam problem z weną na pisanie, też za bardzo nie mam tematów tak jak dawniej. Jakoś sobie z tym poradzimy!
    Pozdrawiamy ciepło,
    ps. urocze zdjęcia! <3
    Beethoven&Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś skleić w najbliższym czasie. Może dodam czasem coś lifestylowego do bloga. Cieszę się bardzo z tego komentarza :D Niby nic ale dało do myślenia !

      Usuń
  2. Mega blog. Czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy czytelnik i komentarz to duża motywacja do dalszego pisania :)