sobota, 11 listopada 2017

6 lat razem !

Jak to szybko zleciało ! Rok temu dziwiłam się że to już 5 lat. A tutaj proszę, stuknęło nam JUŻ 6 lat od kiedy pojechałam po tego zgreda.Te 6 lat to magiczna liczba. Jest to czas w którym pies przechodzi pewną metamorfozę. Ale wciąż to ten sam wariat. Nie ważne ile lat to wciąż ta kupa nieszczęścia która pakowała się w jakieś problemy :) Między innymi pogonienie przez przepiórki :D Zaklinowanie się miedzy meblami, zjedzenie folii i potem pomaganie w pozbyciu się tej folii... Zadławienie granulkiem karmy, na szczęście szybko ją wykaszlała. Wspomnień jest masa :)


Ale to ten czas w którym pies przechodzi z fazy jestem dorosła do fazy jestem w pełni dojrzała.  Ten moment w którym za rok ujrzę psią seniorkę o duszy szczeniaka :) Ale to za rok ! Skupmy się na tym co jest teraz.
Te 6 lat minęło o tak jak machnięcie ręką. Przez ten rok poznałam mojego psa jeszcze lepiej. Wiele mogłam się nauczyć od niej jak i razem. Mogłyśmy przeżyć chwilę pełne entuzjazmu jak i grozy i smutku. Ten rok zbliżył nas do siebie jeszcze bardziej. Jak i coraz częściej myślę o tej chwili która w sumie może nastąpić każdego dnia. Gdzie rano wstanę, ubiorę się do wyjścia na poranne siku a odpowie mi głucha cisza. Chodź myślę o tym co jakiś czas od kiedy mam tego wariata. To wciąż nie potrafię sobie tego wyobrazić.
Mam nadzieje że przed nami będzie jeszcze kilka lat wspólnego znoszenia się nawzajem :)

4 komentarze:

  1. Oby tych lat było jak najwięcej! A Emet dzisiaj akurat kończy 6 lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szasta we wrześniu skończyła 6 lat :D A 11 listopada, 6 lat temu przywiozłam ją do domu <3

      Usuń
  2. Życzymy jeszcze wielu lat razem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę jeszcze wielu wielu lat razem z Szastą! Przede wszystkim duuużo zdrówka :)

    Pozdrawiamy!
    Z życia owczarka
    https://z-zycia-owczarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy nowy czytelnik i komentarz to duża motywacja do dalszego pisania :)